Șase secrete pentru un marketing turistic de succes, site-uri web, anunțuri, standuri de expoziții comerciale și multe altele
Dacă doriți să vă creșteți substanțial perspectivele de turism și vânzările fără prea mult efort și cheltuieli, atunci citiți mai departe și prosperați. Veți învăța puterea și impactul cuvântului scris.
Perspectivele turistice de astăzi sunt foarte încărcate. Deciziile care influențează deciziile de cumpărare pot fi luate în câteva secunde – în funcție de modul în care sunt scrise materialele dvs. de marketing. Cei mai buni clienți potențiali aleg să vă ofere afaceri sau nu pe baza cât de eficient și convingător vă comunică informațiile despre companie sau despre destinație. Este materialul dvs. de marketing convingător și potențialii de vânzare în mod eficient?
Cele mai profitabile cuvinte pe care le vei scrie vreodată
Scrierea cuvintelor de vânzări și marketing (copie), care înregistrează și vinde rapid prospectul în oferta dvs. de afaceri legate de turism este o provocare – și unele dintre cele mai importante cuvinte pe care le veți scrie vreodată. Și, este ceva ce tu sau echipa ta poți învăța. Aceasta este ușa și calea către creșterea vânzărilor. Mulți designeri și webmasteri trec cu vederea funcția de bază a materialului dvs. de marketing. Este de a vinde!
Copia de vânzări și marketing este o modalitate foarte specială de a comunica și, de obicei, nu așa cum ai vorbi sau ai scrie. Iată câteva sfaturi rapide, urmate de un link către un instrument practic, garantat pentru a vă ajuta să creați o comunicare mai bună de marketing și publicitate. Citiți mai departe pentru a vă promova și vinde mai bine ofertele dvs. turistice.
1) Mai puțin înseamnă mai mult
Păstrați o copie scurtă, concisă, descriptivă. Gloanțele funcționează bine. Perspectivele sunt foarte solicitate în timp, așa că trebuie să comunicați informațiile dvs. orientate spre beneficii foarte rapid – de obicei 3 -6 secunde — sau acestea dispar.
2) Toate promoțiile trebuie să aibă un beneficiu și claritate pentru perspectiva
Dominați prima 1/3 din orice material de promovare cu titluri orientate spre beneficii, cuvinte concise și text descriptiv scurt, adică:
Gratuit o Specială o Nouă o Vânzare o Garantată, sanie pentru câini din Alaska, etc.
3) Credibilitatea vinde
Maximizați-vă credibilitatea – și anume, ani de activitate, numărul de oaspeți, destinație sigură, aprobat de, numărul 1 în… licențiat, legat, Votat cel mai bun… etc.
4) Folosiți mărturii peste tot
Comentariile oaspeților sunt aprobări scrise „din gură în gură”.
5) Numele companiei și logo-ul dvs. nu se vinde
Utilizați spațiu maxim/premium pentru a promova beneficiile consumatorilor și claritatea în ceea ce vindeți, nu numele companiei, sigla și numărul de telefon. Puneți-le în partea de jos sau în partea laterală a site-ului dvs. web, a reclamelor sau a standului de expoziții.
+ There are no comments
Add yours